CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 20 Mac 2009

[A.P.A.I] Di Kesempatan Yang Ada...

Selepas berminggu-minggu bergelumang dengan tugasan pejabat, kertas kerja, minit mesyuarat, kursus dan bengkel yang dianjurkan, hari ni baru berkesempatan untuk mengemaskini blog ini. Memang banyak sangat cerita yang dah ketinggalan tapi kebanyakan cerita pasal keluarga aku telah dicoretkan di Blog Mama Hayyan. So, kepada kawan-kawan...kalau aku tak update blog ni, korang boleh la jugak jenguk ke blog Mama Hayyan (tapi kadang-kadang tu, kedua-duanya bersawang...hihi).
Actually tak ada tajuk yang spesifik...cuma teringat ada beberapa gambar yang masih belum diabadikan di blog ini. Dah lama sangat simpan gambar ni. Sepatutnya nak upload dalam coretan Balik Kampung - Siri 4 tapi tak berkesempatan. So, hari ni aku upload juga walaupun dah lama. Kawan lama...Mama dengan sahabat karib (ASMARIAN), Sone dan Abe Mizan. Kitorang bertemu di Kuala Terengganu (Rumah Tok Aboh) waktu balik cuti bulan Disember lepas. Kebetulan Sone dan Mizan balik bercuti di Dungun dan ada urusan di Kuala Terengganu, so diorang datang ke rumah mentua aku. Bukan senang nak jumpa kawan lama kan? So, hargailah kesempatan yang ada. Yelah, Sone dan Mizan sekarang menetap di Perlis. Kami pulak di Kuala Lumpur. Bersama kids...yang aku pegang tu, Alesha (anak Sone dan Mizan), Mama pangku Harraz, di barisan hadapan, dari kanan Hayyan, Nisa dan Akil (sepupu Hayyan).Mr. Papa memangku Alesha dan Harraz. InsyaAllah, ada kesempatan nanti, kita jumpa lagi.
Apai : Masih menunggu hadiah misteri daripada Sone sebab berjaya meneka kuiz yang dianjurkan oleh Sone hari tu --> Sapa Nak Hadiah?? Cepat..Cepat. Haha..

2 comments:

Diamilikku berkata...

sone pun masih menunggu hadiah yang ditempah tak siap2 lagi./.ishhhh lambat sungguh la org buat bisnes nih...sabaq noooo

Apai berkata...

Tak apa, sabar menanti. Nadia kata dia tau apa hadiah tu, tapi bila tanya, dia tak mau bagitau. Misteri la pulok!