CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 20 Mac 2009

[A.P.A.I] Tahniah Kepada Team Upin dan Ipin

Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan tahniah kepada Team Upin dan Ipin, Geng : Pengembaraan Bermula...di atas kejayaan menghasilkan sebuah filem animasi yang terbaik buatan anak tempatan.
Selepas hampir sebulan filem ini ditayangkan, Alhamdulillah aku sempat juga menunaikan janji kepada Hayyan yang berkali-kali menyebut..."Alah, Hayyan tak tengok lagi Upin dan Ipin" (dengan nada sedih). Memandangkan aku tak jadi pergi ke Kursus Budaya Kerja Cemerlang di Cherating pada 13-15 yang lepas, aku pun bawa Hayyan dan Harraz pergi tengok filem ini. Memang menghiburkan...Hayyan dari awal sampai habis menumpukan perhatian kepada filem ini. Adik Harraz pun boleh gelak tengok...walaupun tak faham. Tak rugi bawa keluarga tengok filem ni. Hayyan siap nak ajak tengok sekali lagi. Kepada mereka yang belum tengok, dikhabarkan filem ini masih ditayangkan di pawagam-pawagam utama sepanjang cuti sekolah ini.
Maklumat lanjut boleh didapati dari laman blog rasmi Les' Copaque. Tahniah sekali lagi kepada semua yang terlibat di dalam menghasilkan filem ini.

0 comments: