CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 28 Mei 2009

[A.P.A.I] BARcelONA (2) - MANchesTER UNitED (0)

Kejuaraan Liga Juara-Juara Musim ini menjadi milik Barcelona apabila berjaya menumpaskan Manchester United pada awal pagi tadi. Gol pertama jaringan Samuel Eto'o pada minit ke-10 dan jaringan pada babak kedua oleh Lionel Messi telah menghampakan barisan pemain Manchester United. Barisan pemain Alex Furgeson nampak hilang arah dengan jaringan awal Samuel Eto'o. Penguasaan bola di bahagian tengah oleh Barcelona serta kekangan yang amat baik oleh Puyol dan rakan-rakan di bahagian benteng pertahanan Barcelona, menyukarkan lagi barisan hadapan Manchester United. Barcelona bermain lebih baik dan mereka layak menang :(
Dua pemusnah...Samuel Eto'o dan Lionel Messi.

Rabu, 27 Mei 2009

[A.P.A.I] United atau Barca

Awal pagi ini akan menyaksikan satu pertembungan hebat kelab bolasepak Eropah di Liga Juara-Juara antara Manchester United dan Barcelona. Adakah barisan pemain Alex Ferguson mampu merangkul kejuaraan edisi kali ini atau barisan pemain Barca yang dibimbing jurulatih muda, Pep Guardiola mampu mengatasi barisan United? Semuanya akan terjawab pada awal pagi ini. Ayuh Rooney...Ayuh Berbatov...Ayuh Tevez...kita gempur gawang Barca!Gambar hiasan diperolehi dari Laman Utusan.
Apai: Bersiap-sedia untuk bersengkang mata malam ni sampai pukul 5.

Isnin, 18 Mei 2009

[A.P.A.I] Juara lagi!

Manchester United sekali lagi membuktikan keunggulan apabila merangkul kejuaraan EPL '09 untuk kali kedua berturut-turut selepas mencatatkan keputusan seri dalam pertemuan dengan Arsenal pada hari Sabtu lalu. Satu lagi kejuaraan diburu untuk tahun ini apabila Manchester United akan bertemu Barcelona dalam Champions League...Go United Go! Apai : Kepada rakan-rakan penyokong Liverpool, Arsenal dan Chelsea...cuba lagi musim depan.

Khamis, 7 Mei 2009

[A.P.A.I] Akhirnya...

Akhirnya hadiah yang dijanjikan untuk kuiz daripada Sone dulu dah diterima. Kitorang jumpa last week (30 April 2009) ketika Sone dan Mr. Papa datang berkunjung ke KL. Thanks to Sone dan Mr. Papa yang bersusah-payah menyediakan hadiah yang menarik ini. Boleh la lagi kuiz lepas ni... Apai : Baju ni ada sehelai jer dalam Malaysia ni...hehe.

Isnin, 4 Mei 2009

[A.P.A.I] Photofunia

Dok jalan-jalan jenguk blog kawan-kawan, terjumpa sesuatu yang agak interesting dari laman Diari Saiful mengenai Photofunia. Dipaparkan adalah beberapa hasil percubaan menggunakan Photofunia. Simple jer cara penggunaan aplikasi ni...so apa lagi, jom cuba!