CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 2 Julai 2009

[A.P.A.I] B.I.RthD.A.Y

Sekali lagi blog ini ditinggalkan tanpa ‘entry’ untuk satu tempoh yang agak panjang. Sebab utama blog ini tidak dikemaskini adalah kerana gangguan rangkaian internet di pejabat sejak 2 minggu lalu. Rangkaian internet kat sini dah macam iklan biskut Chipsmore, kejap ada...kejap tak ada. Kat pejabat je la pun nak kemaskini blog, kat rumah memang tak ada akses internet...itu pun kalau sempat di celah-celah kekalutan kerja-kerja kat pejabat. Macam sekarang ni..hehe..tengah free la ni. Sementara menunggu ‘kerajaan baru’ untuk ditadbir. Entry kali ni aku nak bagitau korang pasal BIRTHDAY. Dalam keluarga aku, bulan Jun memang meriah la sebab ada 4 orang sambut birthday pada bulan ni...aku, Mama Hayyan, Muhammad Qayyim Harraz dan bapa mentua aku. 5 Jun 2009 – Muhammad Qayyim Harraz Yeay, umur saya dah 1 tahun! Kami buat jamuan makan-makan secara sederhana sahaja yang disertai oleh kaum keluarga. Masa tu kami balik kampung di Seberang Takir, Kuala Terengganu. Hah, tengok la...orang lain yang sambut birthday, orang lain yang potong kek. Mewakili la konon nyer. Adik Harraz tengok je la dari belakang. Kek Harraz sebelum dilanyak oleh Abang Hayyan. Rasa nyer boleh tahan. Tapi biasa la budak-budak, bukan makan sangat pun. Time nak potong kek tu jer yang kecoh dan 'excited'. Lepas tu, tinggal camtu jer.

15 Jun 2009 - Bapa Mentuaku, Syed Khastudin

15 Jun pulak adalah hari lahir bapa mentua aku. Kitorang belikan sekali kek semasa sambut birthday Harraz. Sekali jalan la senang, baru meriah.Antara juadah makanan yang telah dimasak oleh ibu mertuaku sewaktu sambut birthday Aboh dan Harraz, Mee Rebus...

26 Jun 2009 - Isteri Tersayang, Sharifah Nadia a.k.a Mama Hayyan & Harraz

Tahun ni birthday Mama takder surprise. Tapi still masih ada celebration. Aku bawa pi makan kat Suria Station Kopitiam @ Selayang. Tempat ni food dia simple tapi best. Aku suka dia punya western food.Merakamkan gambar sementara menunggu makanan sampai. Ini kali kedua kami makan kat sini.

30 Jun 2009 - Aku dah 30 tahun!

Tahun ni, aku pula dikejutkan oleh isteriku yang 'terchenta'...balik rumah lepas kerja, masuk bilik...jeng...jeng..jeng..ada hadiah atas katil. Terkedu seketika bila tengok hadiah tu. Tak sangka langsung ada surprise untuk hari lahir aku kali ni. Memang kebiasaannya sambutan hari lahir aku takder apa-apa. Tapi kali ni memang surprise la!Hah, ini la hadiah yang aku terima untuk hari lahirku yang ke-30. Best ooo...boleh makan puas-puas. Belum apa-apa lagi, Hayyan dan Harraz dah berebut-rebut nak makan. Haha..

To my beloved wife, thank you so much di atas hadiah dan ingatan yang diberikan ini. Love Mama, Hayyan and Harraz...

3 comments:

Naddiea berkata...

we love u too..and alwayss!

Dj Epoi berkata...

Salam...

Walaweiiiiiiiiii macam dah berpakat jerw nih!!! semua nak hampir sama eik!!!

Buat Harraz & the Gang semua nya....

Happy Birthday to you!!!
Happy Birthday...To Youuuuuuuuu!!
Happy Birthday..Happy Birthdayy!!!!
Happy Birthday to ME heheheeh

Selamat Hari Lahir....semua

Buat Ibunya...tak yah arrrrrr.....
Bapanya jew lah yang NYANYIKAN hehhehehehehehe

Apai berkata...

Mama Hayyan & Harraz : Terima kasih...Kalian semua sentiasa berada di hati Abi.

DJ Epoi : Kalau jatuh tarikh yang sama lagi best kan? Anyway, terima kasih.